שר האוצר: "נוותר על תקציבים חשובים לטובת המלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on שר האוצר: "נוותר על תקציבים חשובים לטובת המלחמה"

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בראיון מיוחד הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. על בני גנץ: "אני לא קונה את הסיסמאות שהמחלוקות נעלמו – הן עדיין קיימות אבל אנחנו צריכים לנהל אותן באחריות ולתת גב מאוחד ללוחמי צה"ל". על יאיר לפיד: "חבל שלפיד עדיין מסרב להתאחד". ועל תקציב החינוך החרדי: "נגיש תקציב חדש לשנת 2024 שמעודכן לפי המצב החדש. נשחט את הפרות הקדושות של כולם"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בראיון נרחב הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "יש מרחב הסכמה לאומי רחב מאוד סביב השמדת החמאס ופירוז הרצועה מנשק. שצה"ל יוכל להיכנס כל יום לעומק הרצועה. כולנו רוצים שהקרבן הגדול של מתקפת הפתע וחללי צה"ל לא יהיה לשווא. ההדלפות מהקבינט הביטחוני זה רעה חולה וכדאי לא להתייחס אליהן בכלל. כדי למוטט את מדינת הטרור בעזה צריך לפגוע בכל התשתיות שלו. כל השרים רוצים לנצח במלחמה, אבל עדיין יש דעות שונות. עכשיו צריך להשמיע את הדעות המנוגדות לקונספציה שכבר קרסה".

"אני חושב שטוב עשה בני גנץ שהצטרף לממשלה. אני לא קונה את הסיסמאות שהמחלוקות נעלמו – הן עדיין קיימות אבל אנחנו צריכים לנהל אותן באחריות ולתת גב מאוחד ללוחמי צה"ל. חבל שלפיד עדיין מסרב להתאחד. אנחנו מתמודדים מול אויב אכזרי וציני מאוד. אסור להתייחס בכלל ללוחמה הפסיכולוגית שלו אלא להכות בו בצורה הקשה ביותר".

"יש הרבה מאוד מקומות שאנחנו צריכים להתייעל ברמה הציבורית, אנחנו באירוע שדורש משאבים גבוהים מאוד ואנחנו חייבים לחתוך במקומות אחרים. התחלנו את המלחמה ביחס חוב-וצר מצוין אבל אנחנו חייבים להצטמצם. יש הרבה תקציבים חשובים שחייבים לוותר עליהן לטובת המלחמה. נגיש תקציב חדש לשנת 2024 שמעודכן לפי המצב החדש. נשחט את הפרות הקדושות של כולם. החטא הקדמון הוא בהקצאת הכספים הקואליציוניים. חלק מתקציבי החינוך החרדיים נגזרים מהכספים הקואליציוניים ולא מבסיס התקציב. זו השגיאה החמורה וזה נעשה בגלל קמפיין אנטי חרדי".

לסיום אומר השר: "צריך לכבוש את הרצועה. אני כבר הרבה שנים שבסוף עוד נחזור לעזה. אגב, אין שום הבדל בין עזה לבין רמאללה. זה אסימון שצריך ליפול לכולנו. הרש"פ תומך בטרור ותומך בטבח הנורא. המלחמה צריכה להסתיים במצב בו אין שום איום על מדינת ישראל. משום כיוון. זהו ניצחון".

האזינו



0 תגובות